Konyhám

2011. április 5., kedd

ÉBRED A KERTEM

Igazi április van, hol beborul, hol süt a nap.Ebéd után pléd alatt szemléltem a felhőket a verandán, aztán bejöttem és most "vakmelegen" süt a nap...(ahogy Anyukám mondta régen...). Jó lenne egy kis eső a vasárnap lenyírt fűnek.Aranyvessző sárgállik, szomszédoknál a cseresznyefa fehérbe öltözött. Nagyon öreg barackfám rózsaszín.Még Édesapámtól kaptam a kis csemetét halála előtt, azt mondta, ez a fa Ő.....Azóta elköltöztünk, átültettem, kicsit megsínylette, de él és virágzik és kertem legszebb dísze.











7 megjegyzés:

Kriza írta...

szépséges a kerted, öröm ránézni!
Kriszta

Margó írta...

Gyönyörűséges a kerted!:)A nővényeid igy köszönik meg a sok munkát!:)

BORI írta...

Köszönöm a dicséretet...:) Tényleg sokat dolgoztam a kertben az utóbbi pár napban,de olyan jó volt! :)

Márti írta...

Nagyon szép látvány!

Annamari írta...

Szépszépszép kert!! :o)))

BORI írta...

Köszönöm! :)

Alice írta...

Nagyin szép a kerted. Én még nem tartok itt. Alice