Konyhám

2011. június 6., hétfő

MINEK IS ÖRÜLTEM ....

az elmúlt napokban?Örültem a születésnapos lányomnak, akit szombat reggel köszöntöttünk gyertyás tortás, kávézós reggelivel a kertben.




Kedves foltvarrós társamtól meggyet kaptam.Pár éve nincs már meg Szüleim kertje és bizony hiányzik a Tőlük szeretettel adott családi gyümölcs.Most a pár kiló meggyel elszöszmötöltem...Kicsi kimagozott csomagocska a fagyasztóba került....aztán lett magozott rumos meggy...aztán egészben hagyott konyakos meggy....jó hűvös meggyleves...és meggyes piskóta.



Örültem, hogy még eső előtt ma újra sikerült szednem epret picinyke kertemből.Ma együtt volt a teljes család,
ennek örömére készítettem meggyes sütit eperhabbal és hozzá a mára elkészült finom bodzaszörpöt ittuk, saját citromfűvel ízesítve.

Örültem a délutáni esőnek.Egyrészt nem kell locsolni, másrészt olyan szép most minden a kertben.Eleinte a kis tóban feljöttek a halacskák levegőzni, de amikor igazából rázendített az ég, akkor lemerültek a tó aljába.Jó sok esővíz gyűlt össze a zöld hordóba későbbi locsolásra.Az eső után olyan szép fények voltak, lefotóztam.


5 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Szép a kerted!
Én is figyeltem a halakat hogyan levegőztek eső előtt.
Nálunk egyéb látványosság is akadt- a kapunktól néhány méterre lévő hatalmas ecetfát ketté szelte a villám.
Mázli, hogy senkinek nem lett baja és az autók, kerítések is megúszták, aztán a tűzoltóság kiszabadította a beakadt és elszakadt kábelünket, lekopaszították a fát.
Ma ismét van telefon és net!
A mi kertünk még alakulóban van, a tiédet gondolom mér régen formálod!

Márti írta...

Boldog szülinapot a lányodnak!
Nagyon jók a képek :)

Kriza írta...

boldog szülinapot a hölgynek!

olyan szépséges a kerted és ez a terasz ez valami csoda, nagyon "irigylem" tőled!

BORI írta...

Köszönöm szépen a dícsérő szavakat és a jókívánságokat!
Mi egy kis ikerházas lakóparkban lakunk és a kertecském a garázssor fölött van!!!Gondolhatjátok, mennyi munka és lelemény kellett hozzá, hogy az elmúlt 11 év alatt így kialakuljon.Nagyon szeretem ezt a környéket.A körülöttünk levő szomszédok kertjei, fái is látszanak, ezért csalóka a mérete. :)

Kriza írta...

mármint a garázs tetején, úgy érted a fölöttet???

különben nekünk is vagy 100nm2 a kertünk, sokban én sem gazdálkodhatok :-)) de ügyesen beleillesztettél mindent.