Konyhám

2012. január 18., szerda

"VARRJUNK EGYÜTT" 1 - NYÍLHEGY MINTA

Nehezen indult ez az év nekem, sose szerettem a januárt. Vége az ünnepeknek, hideg van, most éppen havazik is....böngésztem a blogok között és rátaláltam MÓNIKA kedves varrós invitálására. Nagy kihívás számomra, mert hiába vágytam egy blokk gyűjteményesre, idáig nem mertem bele vágni......Most aztán itt a lehetőség! Sokan jelentkeztünk és máris biztatjuk egymást. Év végére 25 db blokkunk lesz, igazán szép karácsonyi ajándék saját magunk számára, hiszen ez azt jelenti, kitartóan varrtunk egész évben! :)  A tagok névsora között pedig sok ismerőst is láttam. Az első házi feladatot el is készítettem:



Most jön a következő, ami nekem nagy feladat, valamikor régen egy félbemaradt foglalkozáson tanultam, azóta is valahol egy fiók mélyén lapul....Hát akkor rajta, irány a ferdepánt készítése! :)

8 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Irigyellek Bennetek mind akik részt vesznek ebben a játékban. Sajnos mostanában kevés időm van varrásra de szivesen nézem a különféle blokkokat. Gratulálok!

BORI írta...

Azt hiszem nem lesz könnyű,ilyen játékban még nem vettem részt.Ráadásul egy évig fog tartani.
De nagyon szeretnék egy gyűjteményes takarót..... :)

Margó írta...

Nagy örömmel olvasom,hogy belevágtál a játékba,biztos vagyok benne,hogy
sikerülni fog a takaró összehozása!:)

Nagymamis írta...

De jó! Egy kicsit irigyellek is.......na azért nem annyira......de mégis.....olyan jó lenne, de sajnos nagyon kevés az időm! Csak mutasd mindig az elkészült blokkokat......annyira jó megcsodálni!

BORI írta...

Nagymamis - Bizony bele vágtam....remélem végig fogom varrni a 25 blokkot....és még elvállaltam, hogy a fotókat begyűjtöm és kollázs készítek belőlük.....!!!

Alice írta...

Sok sikert. Szurkolok Neked.

Marika írta...

Nagyon sok sikert kívánok!! ez a darab is csodálatos! Én sajnos nem tudok géppel varrni, de nagyon tetszenek a kész dolgok!:)

BORI írta...

Alice - drukkolj, hogy mind meg tudjam varrni!

Marika - a mostani feladat gépi munka volt, de a második csupa kézi.....