Konyhám

2012. március 6., kedd

TAVASZODIK MÁR...

Úgy érzem végre tavaszodik. Egy hete szakadt a hó, kilátástalannak láttam, hogy lesz még jobb időnk!Akkor ezt láttam az ablakból!



 Bár még ígérnek hideget, azért érzem én, hogy lesz Tavasz!



Ma már előkerestem a gondosan elrakott gereblyét és ünnepélyesen
elkezdtem a kerti munkálatokat. :) Van bőven mit összekapirgálni.


Körbe néztem, mi kezd már kibújni a napocska simogatására....


Volt azért szomorú dolog is.....az összes halacskám elpusztult ezen a télen a kerti tóban......öt telet kibírtak, még januárban is úszkáltak de az elmúlt nagy hideg sok volt nekik......eltemettem mind a 11 halacskát egy tuja alá.....
A verandára besütött a nap, nagy székben, plédbe burkolózva kiültem kávézni, Mucó természetesen az ölemben.....




2 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Kedves Bori ma én is kertészkedtem,olyan jó volt kint a napsütésben .Nekem már ki nyílt az első krókusz virágom ,képet nem készítettem róla .

Nagymamis írta...

Annyira jó érzés, hogy érzed....tudod....megérkezett a tavasz...amikor kényszert érzünk, hogy a kertben sertepertéljünk......lessük, figyeljük.....hol bújik egy újabb kis virágocska.....tervezgetjük, mit hová ültetünk....tele vagyunk várakozással......igen már nagyon hiányzott! De itt van, megérkezett! Egyetlen kis sárga krókusz már nálam is felöltötte szép ruháját....teljes pompájában virít....mosolyt csalva az arcunkra....nagyon jó! Használd ki minden percét!