Konyhám

2015. február 23., hétfő

ELKÉSZÜLTEM

Talán két éve vásároltam egy nem éppen varrásra szakosodó ám számomra kedves üzletben néhány dobozka varrni valót. Ebben a dobozkában csinosan összehajtva található az előre kiszabott anyag, hozzávaló gombok, díszek és egy soknyelvű leírás, hogyan varrjuk meg a terméket. Boldogan haza vittem aztán ide-oda rakosgattam. Idén  elhatároztam, hogy addig nincs teljesen új varrás, amíg a sok elkezdett, félbemaradt munkámat be nem fejezem. Azzal kezdődött, hogy  visszacseréltem lányomtól a régi, egyszerű varrógépemet és ő kapta meg a Sárkányt....Aztán kedvcsinálónak előkerültek a dobozkák és egymás után varrogattam előbb a nagy neszeszert, aztán a táskát ( ezt a klub varrós foglalkozásán), majd hétvégén a mobiltartót. Mivel nem vagyok táskavarrós, ezért örülök, hogy a mai borongós hétfői napon elkészültem ezzel a tavaszias szettel. Más anyagból is meg fogom varrni....
( a fényviszony pocsék, hiába, nem süt a nap...)




3 megjegyzés:

Annamari írta...

Nagy-nagy gratula!!!

Luca írta...

Nagyon jó lett! Gratulálok

Kriza írta...

Jó kis szett, ügyes vagy. És micsoda jellem, nekem sem ártana egy ilyen elhatározás....

Bár tulajdonképpen az enyém az, hogy EGYSZER akkor is elkészül a keresztszemes babaház a lányomnak!.... :-)))