Konyhám

2015. december 13., vasárnap

ADVENT harmadik vasárnapja

Gyorsan peregnek december napjai és itt is van Advent harmadik vasárnapja.


Végig gondolva, mi is történt ezen a héten a szokásos, átgondolt háztartási teendőkön kívül?
Nagy segítségem a kenyérsütő gép, ha nem is minden nap, de igen sűrűn használom. Szeretem,
hogy változatosan tudok benne kenyeret sütni, hogy a pizzához megdagasztja a tésztát és bizony
lekvárt is tudok benne készíteni, ha nem is sokat egyszerre. Nos, a régi gépem felmondta a sok éves szolgálatot. Nagyon szomorú voltam. Aztán egyszer csak szembetaláltam magam ezzel a cuki is masinával. Így tehát én már megkaptam a karácsonyi ajándékot de ezzel együtt kis családom is a benne sült finom kenyérrel.



Egyik este sétára indultunk, megnézni környékünk karácsonyi fényeit. Sajnos, esti fényeket nehéz fotózni. Itt a kertünkben a tuja van kivilágítva...... 


Itt pedig egy utcarészlet....


Mai Luca napon pedig ahogy azt tanultam és szoktam: elültettem a "Luca-búzát".
Remélem karácsony estére szépen ki fog zöldülni és ez is az asztalunk dísze lesz.



1 megjegyzés:

Luca írta...

Remélem sok-sok évig lesz hűséges társad a konyhában! Sok finomságot lehet készíteni benne. Érdekes, hogy itt is szokás búzát vetni.....