Konyhám

2010. december 12., vasárnap

Advent harmadik vasárnapja (zabpelyhes sütivel)



Elérkezett Advent harmadik, szép havas vasárnapja. Egész héten készülődtem lélekben és ténylegesen is....



Foltvarrós kis csoportunk szorgosan varrt ajándékokat a devecseri gyerekeknek karácsonyra.


rumli van a szobámban: gyertyaöntés és némi varrás



Nagyon finom zabpelyhes sütit találtam  itt,  ebben a blogban. Nekem így sikerült, minden esetre a foltklubban  az utolsó morzsáig elfogyott!


fények a lakásban itt és ott


Mucó macskánk érdeklődéssel figyelte a hóesést addig, amíg meg nem zavartam a fotózással :)






2 megjegyzés:

Julcsi írta...

Láttad Vera véleményét a zabpelyhes sütiről? Margó látta és nagyon jót nevettünk, mert olyan fintort vágott az első falat után, hogy nem tudtuk eldönteni, ízlik-e vagy nem:)

Margó írta...

Nekem mindenesetre nagyon izlett, az utolsó két darabot,itthon megtaláltam a táskámba,tők jó volt a kávé mellé!:o)