Konyhám

2011. május 14., szombat

HOBBIMŰVÉSZ NYÍLT NAP

Ma dolgom volt a Savoya Parkban.Az üzletsorok előtt elhaladva láttam, hogy a Hobbyművész bolt üres, ablakában egy írás, hogy "nagyobb üzletbe elköltöztünk".Mondanom se kell, felkeltette érdeklődésemet és megkerestem.Tényleg szép, nagy helyiségbe tették át székhelyüket! Sokan ülték körbe az asztalt hátul, ahol éppen gyurmasüteményt készítettek.Ekkor tudtam meg, hogy nyílt napot tartottak a Hobbyművész boltok. Kicsit vártam és a következő foglalkozásra ott maradtam.Anyagokat kaptunk, szabásmintát és egyéb kellékeket és hipp-hopp, máris készítettük a tavasz első gyümölcsét, az epret.Jó hangulatú váratlan szombati programom volt! Ebbe az üzletbe máskor is el fogok jönni!!  :)









9 megjegyzés:

Julcsi írta...

És teljesen véletlenül volt nálad gyűszű???:)

Nagymamis írta...

Szeretem az ilyen váratlan programokat! Mindig olyan izgalmas!

BORI írta...

Julcsi, akár hiszed, akár nem, tényleg véletlenül volt velem! A kiállításunk gyűszűrendezése közben vettem észre, hogy ugyan abból 2 db van és bele tettem a szemüvegtokomba. Azóta velem van.

Kriza írta...

az igazi foltvarró mindig felkészült minden eshetőségre :-)))

Annamari írta...

Pontosan azt akartam írni mint Julcsi,mire jó (még) egy kiállítás!

Margó írta...

No én is bekészítem a gyűszűt a túlélő pakkomba,biztos ami biztos!:)

BORI írta...

Lányok! Aki ismer, tudja el nem indulok rúzs, fésű,és kézmosó gel nélkül.De a neszimben van tű, cérna gyűszű is.....és mi lapul a Ti táskátokban? :)

Kriza írta...

a szokásoson kívül? :-) gyerekrajzok, kézműves alkotások az oviból, szőlőzsír, szemüvegtisztító kendő, kézkrém és Pocket Coffee :-)

ma beugrottam az említett Hobbiművészbe, és vannak anyagok is - jajjjj.... (szerencsére(?) rohantam, na de legközelebb!!...)

BORI írta...

Igen-igen, én is láttam az anyagokat,erre nem csábultam el, de néhány dekupázs-kelléket vettem....