Konyhám

2011. május 29., vasárnap

VALAMI MÁS

Szombat este tévézgetés közben lányommal ajándékokat készítettünk, ezúttal szalvétatechnikával, elegánsabb nevén decoupage technikával. Lányom a barátnője születésnapjára virágcserépbe tűzhető fa táblácskát készített, ragasztott napocskával és monogrammal, szalvétázott virággal.
Vendégségbe megyünk, ahol egy fiatal párocska is lesz, akik az elmúlt időszakban házasodtak össze és babát várnak.Nekik egy galuska szaggatóra szalvétáztam jegygyűrűt és stílusosan gólyát, csőrében babaszállító kosárral. Ha meg már benne voltam a munkában, akkor magamnak egy kiürült kávés dobozt szalvétáztam szép virágosra. Békés és kedves volt a családi este, így a gyereknap előtt a felnőtt lányommal......





















1 megjegyzés:

Kriza írta...

ügyesek vagytok, és helyesek együtt :-)
én is ezt műveltem tegnap az én lányommal, csak nem szalvétatechnika, hanem üdvözlőlapok készültek :-)))