Konyhám

2012. április 25., szerda

SÜTÖGETÉS

Nem igazán sütős-főzős a blogom, de szívesen megmutatom, mivel kedveskedem a családomnak....Egyik kedvenc hétvégi kávézós üzletünkben mást is árulnak mint kávét és sütit. Már szemeztem az újabb háztartási kisgéppel és szerencsémre a következő akcióban már jobb árért tudtam megvásárolni a kis aranyos muffin sütőt! Aki ismer, tudja, hogy szeretjük a muffint, de egyszerre mégis csak sok készül hármunknak....Na de most!! Kicsi édes falatkákat tudok készíteni és miután kipróbáltam a csokisat, akkor jött egy szelet maradék lazacból a sós muffin, majd az egészséges táplálkozás címén a spenótos......Egyik jobb volt mint a másik!!! 


Ma végre délután igazi jó idő volt, azonnal kivonultam a kertbe, muskátlit ültetni.Ládákat pincéből felhoztam, zsáknyi földet előkerítettem, ültettem, helyre tettem, söpörtem....Majd úgy éreztem,itt az ideje, hogy vacsorával várjam a családot. Gyors terítés, grillbe pár szelet pácolt husit tettem, majd egy vegyes salátát összedobtam és leülhettünk az idei első verandai vacsoránkhoz! :)




5 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon jól néznek ki a Muffinok biztos nagyon finomak lettek!
A grill husiról nem is beszélve!

Kriza írta...

nem fogadnál örökbe?!?! :-))

BORI írta...

Éva - nagyon finomak voltak...!
Kriza - hiányoltalak a klubban! na most, ha örökbe fogadlak, akkor a családodat is kell, vagy elég csak ha téged...? majd viszek azért muffint neked, jó?

Luca írta...

Nagyon jól hangzik ez a kaja. A muffinok is finomnak néznek ki.

Luca írta...

Szeretem olvasgatni a blogodat és ezért szeretném a Liebster Blog díjat neked tovább adni. Kérlek nézz be hozzám.