Konyhám

2012. november 14., szerda

LILLAFÜREDI HÉTVÉGE

Kedves meglepetés időutazásban volt volt részem az elmúlt hétvégén.
Férjem találta ki, hogy menjünk el Lillafüredre, ahol 25 évvel (!) ezelőtt jártunk épp ilyenkor.....
Nagy ködben, füstös őszi estén érkeztünk a Palotaszállóba, aminek ma már kicsit más a neve, de nekem most is az, egy gyönyörű Palota. Méltóságteljes az épület akár este, akár napközben nézem.

Belülről a társalgó olyan szép mint régen, az étteremben gazdag büfé reggeli és vacsora várt bennünket, halk zenével....

Az idő gyorsan elszállt sétával a környéken, pancsolás a szálloda különféle kényeztető medencéjében. Hazafelé a Bükk hegységen át,
a csodálatos rozsdásodó erdőn keresztül jöttünk.....csendben, ahogy azt az erdő templomához, a bükköshöz illik....és megállapítottuk, gyorsan elszállt az a 25 év.....

Márta néni azéris írta...

Az én emlékeim sokkal régebbiek, gyerekként éltem a papírgyár mellett, és naponta felbicikliztünk kamaszkoromban a Hámori tóig, akkor még alig volt forgalom. De a Palotaszállónak csak az étterméig jutottam, vendége soha nem voltam. Most nincs vízesés?

BORI írta...

Márta néni - a forgalom nem volt nagy,tudnál még ott biciklizni! :) A Hámori tó szép és csendes környék, a kisvasút is pihent...
A vízesést csak hallottuk, de nem sétáltunk el odáig, nem ellenőriztük le mennyi víz csorog le....

Ábrahámné Éva írta...

Drága Bori!
Csodálatos képeket készítettél, köszönjük ,
nagyon kellemes környezet !

BORI írta...

Éva - nagyon örülök, hogy benéztél hozzám és tetszenek a fotóim!

Luca írta...

Gyönyörű a Bükk és a Palotaszálló. Csodás képeket csináltál. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat.
Én még régebben voltam ott. Még középiskolás korunkban gyalogoltuk végig a Bükköt iskolai kirándulásként. Máig nagyon szivesen gondolok vissza arra túrára....

Unknown írta...

Micsoda szuper kikapcsolódás! Az őszi lombozat gyönyörü lehetett!

Nagymamis írta...

Szép program.......kellemes környezet....pihentető hétvége.....méltó megünneplése a huszonöt évnek! Szívből gratulálok!

Névtelen írta...

Még sosem jártam Lillafüreden, csodás hely!