Konyhám

2014. október 6., hétfő

Látogató voltam a Budafolt csoportnál....

Nem gondoltam volna, de ez is megtörtént velem - látogató voltam a csoportom K.V. kiállításán......Mostanában nem úgy alakult, hogy eljutottam volna a heti klubnapokra, sőt a szeptemberi K.V.-ra se mentem....
Dolgom akadt ma a Klauzál Művelődési Házban és nagy szerencsémre még kint
voltak a kiállított alkotások. Számomra is volt újdonság, a közös faliképeknél.
Szépet alkottatok lányok! :)
Sajnos nem volt velem fényképezőgép, így a mobilommal örökítettem meg néhány
alkotást.
















2 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Sajnos én nem tudtam sokat fényképezni, igy legalább a Te képeidben gyönyörködhetek. Nekem is nagyon tetszettek!

Luca írta...

Nagyon szépek. Az utolsó képen az a zöld-fehér kunyhó variáció valami csodaszép.