Konyhám

2014. november 25., kedd

Piros dosszié és karácsonyi magazinok

Éppen egy évvel ezelőtt vettem le a szekrény tetőn álló dossziék közül a piros dossziémat.
Igen, a karácsonyi piros dossziém nagy kincs nekem. Évek óta gyűjtögetem az újságokból kivágott ötleteket, recepteket. Visszamenőleg tudom ki mit kapott tőlem. Innen-onnan szorgalmasan begyűjtöttem és tovább fejlesztettem a tapasztalatokat.



Idén is beszereztem a szokásos négy karácsonyi magazint. Az egyikben volt egy jópofa linzer süti,
bögrére lehet fedőként használni, délután ki is próbáltam. Sőt, a kedvenc kávézómban múlt héten vásárolt süti pecsétnyomót is felavattam! :)




Ma tehát sütöttem és tervezgettem.....





6 megjegyzés:

Luca írta...

Milyen szuper ötlet, hogy azt is felírod, hogy ki mit kapott. Ezzel én időnként bajban vagyok. Ezt a süti nyomót én is megvizitáltam. Nagyon jó pofa. De képzeld a múltkor az egyik blogban különböző csipkével csináltak mintát a sütikéket.

lomaquilt írta...

Már irtam a facebookra a piros dossziédról, amit szeretnék az idén elkezdeni. Ajánlom az alábbi linket: http://www.urban-eve.hu/ Én már régen olvasom és nagyon jó letölthető dolgai vannak.Pont a dossziéhoz való dolgok.
Nekem a sütinyomó nagyon tetszett. Hol van ez a kedvenc kávézod, ahol vetted?
Az újságok közül én az Éva Adventet nem vettem meg, nem annyira tetszett, viszont a Nők Lapja Adventben igen jó recepteket találtam. De hiába találok mindig jó recepteket, mindig előveszem Gabica mézesét és a beiglihez Horváth Ilonát.

szerika0122@freemail.hu írta...

:-))
én félórája nyomtattam ki Gabicza mézesreceptjét
Szuper az ötleted Bori és tetszik a sütinyomó is

BORI írta...

Köszönöm a hozzászólásaitokat. :)

Mariann, azt a blogot én is ismerem és nézegetem is.

Erika, Te is tudsz hasonló dossziét magadnak csinálni....

Annamari írta...

Jó ez a pecsét, nekem is kell(ene),
süti-betűket már tudtam venni!

Annamari írta...

Ja, nekem nem piros dossziém, hanem fényes dobozom van :o))!