Konyhám

2011. január 27., csütörtök

Csütörtöki klubnap - filmforgatással!

Nagy izgalommal készült a csoport a mai klubfoglalkozásra, mert előző héten tudtuk meg, hogy a helyi TV felvételt készít nálunk.Egy kis ismertető előadásban meséltünk a patchwork eredetéről, a csoportunkról és néhány mintát is bemutattunk az egyszerűtől a komplikáltabbik. Mindannyian természetesen "felvonultattuk" kedvenc foltvarrott táskánkat, dobozunkat, eszközeinket. Nagyon jó hangulatú délelőttöt tudhatunk magunk mögött. Én a legegyszerűbb mintát mutattam be, a yo-yot. Még itthon előkészítettem mindent, hogy a felvételen gördülékenyen menjen a mutogatás.



sok-sok elkészült yo-yot összevarrva készült ez a bohóclány


varrós kosaram fedőlapját is yo-yok díszitik, amit...


.......a forgatáson bemutatok


Annamari szép mellényben mellettem


Margó a kaleidoszkópot mutatja be

Majd beszámolok arról is, hogy milyen lett az "összevágott"műsor a Budafolt csoportról a Promontor TV-ben!


magyarázom a yo-yo rejtelmeit , - ezt a képet a bejegyzés feltevése után kaptam Julcsitól :)








6 megjegyzés:

Margó írta...

...De helyes ez a bohóclány!!:o)Ez én miért nem láttam élőben!?

BORI írta...

Mutogattam ott, de szervezted a csoport életét :)

Julcsi írta...

De jó volt részt venni ebben:) Köszönöm, hogy közétek tartozhatok! Azaz tartozhatunk:)

BORI írta...

Az a jó, hogy lassan tényleg jó kis társasággá alakultunk!Ez így jó, hiszen mindannyian szeretünk "valahova" tartozni és ez a csütörtök délelőtt csak a mienk!! :)

Annamari írta...

Namostakkor próbálkozom! :o)))

Köszi a képeket!

Annamari

BORI írta...

De jó, hogy jelentkeztél és írtál! :)