Konyhám

2011. január 17., hétfő

Új év, új szoba

Az ünnepek csendben teltek-múltak, családi megfázással. Nagyon lassan lábaltunk ki belőle, szinte kedvetlenül kezdtünk hozzá az új évhez. Ténferegtem a szobámban, mindenütt  karácsonyi anyagmaradékok és ufók....Lányom buzdítására múlt héten rászántam magam az átalakításra. Sokat segített abban, hogy az IKEA-ban vett polcrendszert össze szerelte. Na persze, oda is el kellett menni, kiválasztani, kocsiba betuszkolni, lakásba becipelni, lépcsőn felvinni....Ez se volt könnyű feladat, de ekkor jöttem én. Ki kellett vinni olyan régi komódot, ami félig-meddig összeesett, de a tetejét megmentettem és egy nagy doboz tetejére tettem, igy lett kis asztalkám. A dobozba betuszkoltam az összes hungarocell gömbjeimet és dekupázs felszereléseimet. A polcra szépen bekerültek az "egyenpapucsok", természetesen komoly szelektálás előzte meg, mi kerül bele. Majd jöttek az anyagok......!Ezek is összehajtva, mintás, egyszínű,karácsonyi témákban. (lehetett volna még jobban is csoportosítani, de már bele fáradtam). Még van némi rendezni valóm, a könyvek, majd az író-varró asztal fiókjai. ....aztán jöhet a varrógép és új lendülettel varrni az új évben. Mucó cicám értetlenül nézegetett be a szobámba, de hamarosan neki is lesz ott helye. :)










8 megjegyzés:

zsofi írta...

Igazi előtte-utána képek :) Bizony, sok munka van benne, de még több öröm :)

BORI írta...

....és milyen öröm, ha segít a lányom! Köszönöm szépen! :)

Julcsi írta...

Hű, micsoda jó kis kuckó!
Előre a varrás felé!:)

Margó írta...

Húúúazangyalát!!....Ez aztán rend.Te tényleg komolyan gondoltad,hogy új év,új élet!Itt aztán öröm alkotni.Mucóka őmacseksága,majd biztosan megtalálja a helyét,az új dolgozószobában!:o)

BORI írta...

De jó, hogy nektek is tetszik! Akkor megyek is a "házi feladatot" csinálni a klubfoglalkozásra! :)

Alice írta...

Borika, nagyon szép a szobád. Majd én is lefényképezem az üvegező szobámat. január elején én is szép rendet csináltam, de a munka hevében az már elmúlt. Alice

BORI írta...

alice - a rend viszonylagos. Most minden újság és anyag, meg kellék a helyén van, de ha dolgozom, be kell csukni a szobát, ha félbe hagyom a varrást....! Én is kiváncsi vagyok ám a mu nkáidra, régen láttam!!!

Monika írta...

Megmutatod a régi komódtetős-dobozos asztalkádat?Nagyon érdekelne!!!!