Konyhám

2010. október 17., vasárnap

Ezüstvölgy

Szeptember már rég volt..... Minden foltvarró olvasott különféle blogokban és CÉH újságában is, a szokásos őszi nagy foltvarró zarándok útról, de a mai szomorkás vasárnap délután hogy jobb kedvre derüljek,megnézegettem saját képeimet.Aztán úgy gondoltam én is beszámolok erről az útról.Sokszor hallottam kedves foltos ismerőseimtől erről a fergeteges programról. Nagyon boldog vagyok, hogy lányommal együtt én is részt vehettem ezen a buszos kiruccanáson. Aki ott volt, szerintem mindenki élvezte.Sári és Szabolcs szervezésében remek volt a buszos út, a szállás, folyamatos meglepetés látni valók naponta. A társaság jókedvű, vidám csapat, sok nevetéssel és a látnivalók hangos megbeszélésével. Nagy élmény volt számomra ennyi patchwork termék felvonultatása.Kicsit elszomorodok, hogy sose fogok ilyen szépen varrni, de hát a múzeumban, amikor a festményekben gyönyörködöm, eszembe se jut, hogy én is fessek....maradok a patchwork lelkes nézőjének és hívének és ha valami kikerül a kezem közül, akkor nagyon boldog vagyok.
Néhány képet mellékelek itt és itt


Nincsenek megjegyzések: