Konyhám

2010. október 28., csütörtök

Kertem

Jó pár napja nem írtam semmit...Ez az ősz, nem az én őszöm, nem szoktam beteg lenni, főleg ennyire, mint most....
Keltem, feküdtem, de azért a családot elláttam. Mivel "szobafokságon" voltam, neki álltam a foltvarrós dossziékat átnézni.....hááááát, hogy mi mindent gyűjtöttem össze az elmúlt évek alatt!!!
Ma csodálatosan sütött a nap! Kimerészkedtem a kertembe és szomorkásan vettem tudomásul, hogy kicsit elhanyagoltam növénykéimet.....De ebben a szelíd lepusztulásban is volt valami, ami jókedvre derített. A rozsdásodó eperlevelek között még találtam virágot, sőt pár szem ici-pici piros, ( na jó, rózsaszin) eperszemecskét!!! A pálmafa is kint van még az őszi színekben pompázó kertemben. Remélem hétvégén még jó idő lesz és tudok matatni szeretett növényeim között.


1 megjegyzés:

Margó írta...

Az Ősz csodás évszak! Ilyenkor a legszebb a természet,ahogy ezer színűre festi a kerteket! Élvezd ki minden pillanatát!